czwartek, 9 lutego 2012

Jestem mamy i taty!

2012.02.08.

Jestem mamy i taty!


Jestem mamy i taty!
Wszyscy mnie kochają
I mnie przytulają!
I mnie „kompają”! (myją)
I mnie karmią, i mnie karmią, i mnie karmią!

Jestem mamy i taty!
Wszyscy mnie kochają!
I mnie rozpieszczają!
I mnie usypiają!
I mi dają mleczko z buteleczki ze soczkiem!

Jestem mamy i taty!
Wszyscy mnie kochają
I tak dalej! I tak dalej! I tak dalej!

To jest piosenka, której tekst sam ułożył Tygrysek i którą nam śpiewa. Tygrys jest zawsze MAMY i TATY!

Rano budzimy się obie ze słodkiego snu. Tygrysek się przeciąga, ja go przytulam, głaszczę po brzuszku i pytam:
- Madziuniu, co najbardziej uwielbiasz???
- Zgadnij mamo!
- Najbardziej uwielbiasz jak… Jak ja z tobą śpię?
- Nie mamo! Zgaduj!
- Uwielbiasz jak miziam ciebie po brzuszku???
- Nie!
- Uwielbiasz jak ciebie przytulam??
- Nie!
Po kilku nieudanych próbach poddałam się!
- No dobrze, nie zgadłam, poddaję się! Powiedz, co najbardziej uwielbiasz???
- Uwielbiam być z mamą i z tatą!
- Tak??? A dlaczego???
- Bo najmocniej kocham mamę i tatę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz